Varför ska det bara vara enmassa plugg hela tiden?

Jag är sjuk, får hostattacker stup i kvarten. När man är sjuk ska man väl vila, eller hur? Men nej, inte för min del, jag måste plugga. När man har blivit klar med en sak måste man börja med något annat. Nu är Samhällskunskapen, och mesta av naturkunskapen avklarad och nu till idrotten. Jag ska skriva en sammanfattning över fyra träningsveckor och 3 dagar där jag skrev upp allt jag ätit. Ganska kul, och ännu roligare när jag fått det gjort!

Läxor:
Samhällskunskap: Uppsats om Kronofogden + muntlig redovisning
Naturkunskap: Svara på frågor + plugga på dem
Idrott&hälsa: Skriva en sammanfattning över träningsprogram och matvanor
Psykologi: Vet inte vad uppgiften är
Matte: Räkna klart allt innan nationella provet
Spanska: Träna till slutprovet
Engelska: Träna inför läs- och hörförståelsen
Samhällskunskap: Uppsats om konflikten på Cypern + muntlig redovisning

Så för att sammanfatta har jag alltså någonting i alla ämnen (utom bild) att plugga på. Wish me luck - Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0