Saturday night


Så här glad var vi när vi var på väg till stan :)


"Äntligen" nåt kall och gott att dricka ;D


^_^


I lördags var jag, min kompis på bilden och våras andra kompisar på krogen nånstans i borlänge. Kvällen började med att vi förfestade hos min kompis på bilden sen gick vi direkt till krogen, där vi shakade what we got tills vi inte kunde stå mer, haha. När det började blir sent, vi efterfestade hos en av mina kompisar där vi lyssnade på skön musik medan vi spelade random men roliga lekar :D



Translation:

Me and my friend from the pictures were out with a couple of our friends at this club in Borlänge. We drunk, danced and simply just had the time of our lives! After the party, we had after party at one of my friends that was with us where we played random and fun games :D

Too bad i can´t post all the pictures that i took that day with me and my other friends so ya´ll have no other choice but to check these ones :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0