Mina favoriter

Posted by: Emma

"Mina nyckelplagg..."
SKOR: Converse.
JEANS: G-Star.
T-SHIRT: Vanliga basics från H&M.
JOBBKLÄDER: Inte för att jag "jobbar" men jag kör oftast med "jeans and a t-shirt".
FESTHANDVÄSKA: Friis&Company.
VARDAGSHANDVÄSKA: Wedins.
DESIGNER: Jag har inte råd med designerplagg.

"I MITT BADRUMSSKÅP..."
LÄPPGLANS: Jag använder inte läppglans bara Lypsyl Lip Balm.
MASCARA: Maybelline Lash Discovery.
SCHAMPOO: TRESumme för färgat hår.
ANSIKTSKCRÈME: Clinique Even Better.
PARFYM: Väldigt många, just nu använder jag Britney Spears Curious.
MÅSTE-VERKTYG: Pincett eller nagelsax. Kan inte bestämma mig.

"JAG BLEV SENAST INSPIRERAD NÄR JAG..."
BESÖKTE: Helsingfors.
LYXADE MED: Är inte så lyxig av mig, det enda lyxiga jag gör är att lägga ansiktsmask.
SÅG FILMEN: Desperatly Seeking Susan.
BESÖKTE BUTIKEN: H&M

"MAT, STÄDER OCH KONST JAG ÄLSKAR..."
STAD: Helsingfors helt klart, det är jättefint!
KONST: Alla som är duktiga på att teckna!
BLOMMOR: Orkedéer!
RESTAURANG: Vet inte namnet med den finns i Riga och lagar supergod kycklingfilé!
DRINK: Jag är inte så mycket för alkohol, jag håller mig till vatten och fruktdrinkar.
EFTERRÄTT: Chokladbikvier.
SNACKS: Cashew- och pistagenötter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0