Extentions or real hair...

Posted by: Emma

Jag har absolut inget emot löshår och jag tycker att det är snyggt om det är gjort på rätt sätt. Men själv kör jag på med mitt riktiga hår som jag sparar ut. Jag tycker att det skulle kännas konstigt att ha någon annans hår ihopsatt med mitt. Dessutom kommer de flesta löshåren från Indien och kvinnorna som offrar sitt hår pga sin religion och har ingen aning om att deras hår säljs till oss fåfänga människor...

By the way så passas alla tjejer i axellångt hår, oavsett ansiktsform :)

Kommentarer
Postat av: cc

jag gillar äkta mest. skulle aldrig vilja ha löshår, som du skrev det skulle kännas lite konstigt att ha någon annans hår :)

Dessutom så tycker jag det är sjukt fult om det syns att man har löshår.

2010-05-23 @ 13:51:19
URL: http://fashionising.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0