Angående 50 Cent-inlägget (ur Emmas synvinkel)

Posted by: Emma

Det blev många upprörda kommentarer angående 50 cent-inlägget som Yollie har lagt upp. Jag vet med säkerhet att Yollande inte menade någonting stötande på något sätt när hon skrev det - hon är en fantastisk människa som bryr sig om andra!

Många kommentarer var om att man inte ska skoja om cancer - och det håller jag med om! Min farmor dog i cancer och många andra runtom mig har haft det och det är en hemsk sjukdom. Men jag kan försäkra om att Yoll inte menade det på det sättet... Jag tror att hon menade när hon skrev rubriken att han ska spela en cancersjuk i sin kommande film och det är därför hon skrev att hon skojade att det var just 50 cent som hade det. Det kan bli mycket missuppfattningar när man skriver...

Kommentarer
Postat av: d

hej:9



vad tycker du om musiken i min blogg?

2010-05-28 @ 16:22:13
URL: http://haiwanmusik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0