Tru Bionic Calling

Posted by: Emma

Dessa två saker fick jag levererade av min bror för en liten stnd sedan: Tru Calling och Christina Aguilera Bionic.
Även om jag redan lyssnat på Bionic och hur lätt som helst skulle kunna ladda ner den så valde jag att supporta Christina och köpte skivan istället. Det är så mycket roligare att ha skivan med CD-boken med en massa bilder och låttexter i. Sedan köpte jag en fantastisk bra serie som heter Tru Calling, tyvärr så blev serien inte så populär (antar jag) och lades med efter 26 avsnitt.

Såhär lyden baksidan: Hennes öde blev en livsuppgift...
Tänk om du kunde förändra människors liv genom att leva om det förflutna? Den oväntade möjligheten får Tru Davies när hon tvingas hoppa av läkarutbildningen och börja jobba nattskift på ett bårhus.
Första natten jobbar hon ensam, och blir chockad när en död kvinna plötsligt öppnar ögonen och ber om hjälp. När Tru vaknar igen upptäcker hon att hon lever om samma dag gång på gång - och att hon därigenom har möjligheten att förändra ödet för de döda som har kommit in på bårhuset under natten. Om hon hittar dem innan katastrofen inträffar...

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg :)

2010-06-17 @ 20:50:00
URL: http://bellechica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0