Plugg & Städdag

Posted by: Emma

Idag är det plugg som gäller. Det jag måste göra idag är:
  • Engelska - någon uppsats som anses vara träning inför nationella provet. Jag hade nationellt prov igår (speaking) och det känns som att det gick bra iallafall!
  • Svenska - vi ska ha redovisning nästa vecka, min grupp ska ha om låneord.
  • Samhällskunskap - Uppsats om Kronofogden (jippeeey - NOT!) + att den måste vara på Engelska
Vi får se hur mycket jag gör idag, men mitt mål är iallafall att göra klart engelskan och svenskan! Men först ska jag städa...

Kommentarer
Postat av: Emma

Lycka till med pluggandet! Är det engelska B du läser? Jag gjorde speaking-delen för några veckor sen och det var lätt :) Har dock itne börjat kolla på de andra delarna än ;P

2010-04-17 @ 11:25:01
URL: http://nyymaan.blogg.se/
Postat av: Emma

Sv: Okej :) Förut var jag nervös inör nationella prov, men inte nu längre. Har kommit på att det inte är nån idé att vara nervös eftersom man inte kan förbereda sig så mycket. Man vet ju som aldrig vad provet går ut på. Så försök att inte vara nervös, för då brukar det gå lättare :)

2010-04-17 @ 13:57:00
URL: http://nyymaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0