Lärare = mördare?

Posted by: Emma


Jag har, precis som Yollande ganska mycket att göra. Jag tror att våra lärare vill döda oss, vi drunknar i läxor! Jag har ingen redovisning, eftersom jag gjorde det innan påsklovet, då det känns skönt. Men jag har ett problem. Vi har en uppsats (vad jag vet nu) som ska vara inne vecka 17 och jag ska få en utbytesstudent från USA nästa vecka - och jag vet inte om jag har tid att skriva på dendär uppsatsen!!! Det känns som att jag har en vecka mindre att bli klar med den där uppsatsen eftersom jag helst vill underhålla min amerikan istället för att sitta och tråka med plugg! Blääää! Ursäkta, jag måste uttrycka min aggression...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0