Glow by JLo

Posted by: Emma

"I wanted Glow to be fresh and clean, but still sexy and sensual - something that feels like you just came out of the shower and you are the sexiest person in the world" - Jennifer Lopez

Toppnot:
Apelsinblomma
Rosa grapefrukt
Neroliolja

Hjärtnot:
Ros
Sandelträ
Mjuk bärnsten (luktar det, haha?)

Basnot:
Jasmine
Vanilj
Myskig iris/orris

Omdöme: Jag har använt den här parfymen regelbundet sedan åttonde klass, och den verkar aldrig vilja ta slut, haha. Jag har tröttnat på den, eftersom den är gammal. Vissa gillar den - och andra inte. Jag har fått höra att jag luktar "gott", "shampoo", "perfekt mängd", "vad mycket du har på dig" och även, "vad är det som luktar?(med en inte så nöjd ton, haha)". Så det är lite blandade känslor om Jennifer Lopez första doft.

Kommentarer
Postat av: ♥ ÖSTERSUNDS STÖRSTA BÖG ♥

sv: hahaa. vågar jag berätta det till dej då??

2010-04-10 @ 16:19:58
URL: http://tonymedstil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0