Det bästa jag någonsin erfarnat!

Posted by: Emma

Imorse begav sig fem fantastiska människor iväg till Stockholm för att sedan åka tillbaka till Mora i Minnesota, USA. Min amerikan, Alyssa, är den mest jordnära och varma person jag träffat! Man kanske inte ska säga så, men det är sant! Att ta välkomna en främling in i "mitt" hem har varit den bästa erfarenhet jag upplevt. Man lär sig så mycket nytt bl a: värderingar, kultur, miljö. Att se en annan person vara så fascinerad över saker jag ser varje dag, eller ja egentligen bara tittar förbi och inte märker, får dig att se ur andra personers perspektiv. Jag rekomenderar ALLA som får möjligheten att erbjuda en främling en plats i ditt hem att TA DEN. Ni kommer inte att ångra er! Såklart hjälper det när man kommer överrens och det gjorde definitivt jag och Alyssa!

Alyssa och jag.

Imorse vid halv sju sa vi hejdå. Hoppas att vi träffas igen!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0