Snart kan jag pusta ut...

Posted by: Emma

Visst är skolan som jobbigast några veckor innan skolavslutningen? Prov hit och uppsatster dit. Ensamma betygssnack med lärare, nervöst om man får betyg som man inte förväntat sig.

Denhär helgen har endast gått åt till att skriva på en samhällskunskapsuppsats. De uppsatserna är de värsta, eftersom det är det enda gör på samhällskunskapen. Uppgift, uppsats, muntlig redovisning. Enformigt värre!

Snart är jag iallafall klar med Cypernkonflikten, jag har bara analysen klar. Jag förväntar mig inget toppenbetyg på denhär uppsatsen eftersom jag redan har fått VG i betyg och jag orkade inte lägga ner så mycket tid på den.

Sedan är det "bara" en bok som ska läsas ut och ett grammatikprov i engelska. Det enda jag är lite orolig för är att tiden inte räcker till. Jag somnar varje gång jag öppnar dendär "romantiska" boken, usch. Den är lite "skrika-i-kudden". Det är ett mycket bra uttryck tycker jag, det är en kompis som har kommit på det. Det borde hamna i ordlistan tycker jag! :)

Nu ska jag återgå till min uppsats!

Kommentarer
Postat av: Elvira

usch jag känner igen mig:(

2010-05-30 @ 22:27:00
URL: http://third.blogg.se/
Postat av: sanna nilsson.

följ, läs och kommentera gärna min nya fotoblogg!

Ha en bra dag :)

2010-05-31 @ 17:44:15
URL: http://ssannanilssson.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha, men faktiskt nu när du säger det, haha (: .. Kul att du gillar inlägget! & ja.. aguilera är grym!

2010-06-02 @ 19:28:52
URL: http://endelavmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0