Snart så kan man ta tag i bloggnadet!

Posted by: Emma

Nu måste jag peppa mig lite mer för att orka plugga nu in i det sista. Bara en vecka kvar, sen FRIHEEET! Då kan jag börja leva - och blogga på allvar. Nu blir det att plugga på Samhällskunskapen för att jag ska ha muntlig redovisning av Cypernkonflikten, uschusch! Sen har vi kanske oförberett prov i naturkunskap - ännu mer usch. Läraren kunde inte ens säga vad vi ska plugga på, men jag antar att det har med evolutionen att göra. Ganska intressant, men inte nu när det snart är slut!

På onsdag är det utspark för 3:orna, undrar vad vi ska plåga dem med....? På torsdag ska jag ha en liten middag hemma hos mig. Oj, jag har glömt att fråga Yollande om hon vill vara med! Då måste jag sms:a henne på engång. Sen på fredag är det som sagt tid för att börja leva!

Kommentarer
Postat av: Amanda Rosende - Mode, Make up och Foto

sv: tack :D okej :) ja jag hade tur att sluta lite tidigare (;

2010-06-06 @ 14:48:54
URL: http://amandarosende.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0