Christina Aguilera - Bionic

Posted by: Emma

Nu sitter jag och lyssnar på Christina Aguileras nya album Bionic på Spotify. Väldigt anorlunda ifrån de andra albumen - men inget av hennes tidigare album har ju hängt ihop om man säger så. Vi (som hänger med Christina i sin utveckling) fick veta reda 2008 att hon jobbade med ett nytt album som skulle vara futuristiskt. Och visst hade hon rätt med det, men det är faktiskt en grutta av den Christina som vi känner igen iallafall i balladerna. Jag är så imponerad av henne - något jag alltid varit. Nu väntar jag bara på att hon ska komma till Sverige och uppträda!

Beskriv Bionics låtar med ett ord! (Inte intronen)

1. Bionic = WOW!!! :D

2. Not Myself Tonight = Medryckande

3. Woohoo = Dirrty!

4. Elastic Love = Robotic

5. Desnudate = Pussycat-Dolls-aktigt

6. Glam = Madonna? (typ)

7. Prima Donna = Powerfull! :D

8. Sex for Breakfast = Soothing...

9. Lift Me Up = Touching...

10. All I Need - Fin

11. I Am = Njeeea

12. You Lost Me = Kääänslaaaa (L)

13. I Hate Boys = Rolig

14. My Girls = 80-tal?

15. Vanity = Egenkär ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0