Bilder ifrån P&L (torsdag)

Posted by: Emma


Först tittade vi på Vampire Weekend. De har bra musik, men de hade inte dendär energin som jag trodde de skulle ha. :( Dessutom var det en konstig kille med nackhår framför mig som vinglade och armbågade mig hela tiden. Jag gick ducka och böja mig för att inte bli skadad! Stackars den som stod bakom mig - det måste ha blivit lite som en dominoeffekt!

The Kooks, däremot hade den energin som behövdes för att jag skulle hoppa! Luke Pritchard är HEEEET!

Efter The Kooks var det ett band som heter Them Crooked Vultures. Jag, min kompis och hennes lillasyster satt och tittade på dem på avstånd för att det inte var någon musik som vi lyssnar på. Min kompis storasyster däremot gick in på deras spelning - och vilka möter hon där om inte The Kooks! Hon fick en puss av Luke på kinden + bildbevis på det! Sååå avundsjuk!

Sedan var det Robyn, inte heller någon som jag lyssnar på, men hon var riktigt cool! Det var en såndär härlig Gwen Stefani-coolhet.

När vi satt och väntade på Kent gick Soran Ismail (i Parlamentet) förbi oss. (Intressant notis)

Jag såg bara 20 minuter av Kent - deras spelning var så sent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0