Övningskörning

Posted by: Emma

Idag medan jag satt och kollade på 90210 kom pappa inb och sa att vi ska övningsköra. Av någon anledning är jag lite rädd för det för jag vill inte göra fel och vara ett proffs på engång, men jag gav mig ut iallafall så att jag kan somna gott ikväll.

Vi åkte iväg till en tom parkering och tränade på krypkörning, broms, koppling, stynings etc. Detdär med dragläge har jag ganska svårt med, speciellt om man tänker och överanalyserar det! Motorstoppen blev många, men känslan när man klarade av att släppa iväg bilen utan rycklningar som ledde till motorstopp kändes jättebra!

Jag endå att jag måste träna på just dragläget innan jag kommer ut på vägarna - jag menar - det är ju det som är det "viktigaste" att kunna. Nej, när jag skaffar bil ska jag ha en automat, sååå mycket enklare - inget speciellt att tänka på.

Nu ska jag kika på Cougar Town - bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0