Happy birthday to me!

Posted by: Emma

As mentioned i ett tidigare inlägg så är det min födelsedag idag, eller iallafall i en timme till. Dagen har varit lååång. Jag fick en massa gratulationer över facebook och sen var det dags för tjejerna att komma hit. Jag öppnade en champange-flaska (för första gången) och bjöd på det. Jag lagade mat (mamma hjälpte till), det blev Athensk kyckling i pitabröd - det verkade som att det gick hem iallafall! Jag hade gjort en frukt och bärdrink, men det var bara jag och Yollande som drack den. De andra två smakade bara, synd för den är sååå god!

Sen var det dags för presenter - Yollande hade glömt sin (men det gör ingenting) :) och av Anna och Lisa fick jag ett smått förnedrande kort med ett rimm och en bild som mig och en kille som jag tycker är obehaglig (bilden var inte äkta utan dem hade klippt in mig i en bild med honom, usch) och påskägg.

Vi tittade på The Glass House då Anna och Lisa kommenterade "hur snygg Stellan Skarsgård är" och försvarade honom när det var han osm var the bad guy. De är väldigt säregna dedär fröknarna... men så länge dem har kul är det väl kul (för dem). Farfar kom även förbi med ett kuvert och en ros, fint!

Nu är jag helt utmattad - måste sova, för jag ska till doktorn och ta bort mina stygn tidigt imorgon. Bye for now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0