Dagens outfit

Posted by: Emma

Idag hade jag bara på mig gamla kläder: Skjorta från H&M och jeans från Gina Tricot. Dessutom hade jag ett halsband som jag har haft så länge jag kan minnas (en rosa bergskristall tror jag att det är).

Idag har vi firat mig (jag fyller 18 på onsdag) med mammas sida av släkten. Min brors dotter är helt underbar, men man måste springa efter henne så hon inte gör saker hon inte får göra. Jag blev svettig - vilket workout alltså med andra ord. Jag fick det sista av mitt samlingsporslin av mormor och morfar och pengar...jag känner mig lite rik just nu, men det lär väl gå över när jag ska shoppa under veckan, hehe.

Fuck, fuck, fuck: jag kom på en sak nu - jag har missat Cougar Town! Skit också! Aja, ett avsnitt hit och dit, what ever.

Nu väntar jag på att Yollande ska skriva sitt första inlägg - Yollie nu får du börja skriva!!! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0