No school for me today

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej bloggen!!

Hoppas att allt är bra med alla våras vackra bloggläsare idag! :D Ja, du där som håller på att läsa det här, haha <3  Just nu är jag i mitt rum och håller på att plugga. Jag borde egentligen vara i skolan just nu men jag hade en fruktansvärt huvudvärk i morse så i couldn´t go. Än så länge har jag skrivit 2 uppsattser och ska börja med ett nytt när jag har ätit och tittat klart på Tyra Banks show som börjar snart.

Hmmm ...What does my stomach want right now? o_O
Det för vi veta om en stund




Jag vet inte varför eller om det är bara jag som brukar göra det här men när jag höll på att plugga, brukar jag ALLTID att ha mina nördglasögonen på to get into the roll of studying, haha :D


Nån annan som brukar göra det här eller e det bara jag? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0