Jag har nyss blivit av med önodiga kläder!

Posted by: Yollande


Hje bloggen!!

Som Emma har berättat på det senatste inlägg, hade vi jätte kul med amerikaner och några av våras skolkamrater i skolan med mycket mat och drick! Igår tog jag några bilder som jag tänker att uppdatera precis när jag är klar med mitt rum.

Just nu håller jag på att kasta alla kläderplagg som jag inte behöver eller som jag är 100€ säker att jag kommer INTE att ha på mig under 2010 och framöver. It is time for me to get some new shiet! Så här mycket har jag kastat än så länge (kolla bilden) and i still got more to leave! Där inne finns minst 25 par jeans, massa t-shirt och allt möjligt

Kommentarer
Postat av: Moa

Blandade ställen. H&M, Gina och några är gamla =)

2010-04-24 @ 17:13:13
URL: http://yamm.blogg.se/
Postat av: Adine

Det var en ordentlig påse med kläder! Jag borde också rensa ur en hel del.. Bra jobbat av dig! :)

2010-04-24 @ 17:20:07
URL: http://justbeingmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0