Funderingar kring jogging

Posted by: Emma

Idag gäller det för mig att komma ut och jogga lite. Jag har som mål att jogga lugnt i 30 minuter med 2 minuters gångpauser. Men jag kan redan säga nu att jag inte är säker om jag klarar det nu på engång. Jag kanske helt enkelt måste börja med att jogga en kvart några gånger och sedan höja nivån mer och mer. Jag har ingen aning. Jag måste ju börja någonstans. Jag undrar om jag joggar bättre till musik eller om det går bättre att lyssna på naturen?

Jag tänkte att jag ska ta mina mått och vikt och lägga upp här - inte för att jag har någon speciellt målvikt och midjemåttsmål, men jag tänkte att det skulle vara kul att se om det förändras eller inte.

Vikt: 59,4 kg
Stuss: 95 cm
Midja: 72 cm
Lår: 55 cm
Byst: 86 cm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0