Full fart

Posted by: Emma

Klockan är bara halv 2, men jag har hunnit med mycket idag! Klockan 8 var jag till disktriktsköterskan och tog bort mina stygn mellan skulderbladen. Det tog bara 5 minuter, men det sved när hon drog bort tråden, shiiiii. När jag och mamma kom hem hittade vi min bror inne i huset med ett sjukt barn. Stackarn :(

Sedan var det iväg till banken för att fixa med mitt konto och sedan The Body Shop där jag skulle shoppa. Kom hem med en foundation, concealer och ansiktsmask. Jag kanske kan göra något slags omdöme på sakerna jag har köpt senare. Vi får se...

Snart ska jag iväg och klippa mig och jag är sugen på någon drastisk förändring, men jag tänker nog vänta med det tills jag får längre hår. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0